10 Mart 2016 Perşembe

Mükemmel Nakliye Firma Scripti Sizlerle

Öncelikle merhaba bir kaç arkadaş nakliye firması için profesyonel bir tasarım istedi tabi ücretsiz istedi bende paylaşayım herkes faydalansın dedim zaten bi kaç gün sonra herkes benim blogdan çalıp kendi blogunda sitesinden paylaşacak :)

Yani ben burda emek veriyorum adamlar copy-paste yapıyor "Taklitler Aslını Yüceltir" deyip scriptimizi inceleyelim....

Şimdi her kurumsal site gibi nakliye siteleride görsellik açısından profesyonel olmalıdır.
Php tabanlı bu script DEMO adresindende inceleyeceğiniz üzere görsellik ön planda
Deneme slider 1 yazısını ana başlık
Altınada kısa açıklama gibi çok kullanışlı bir özellik var 4 slider'den oluşmakta firmanızın en önemli
4 özelliğini bu sayede siteye girenlere direk olarak sunmuş olacaksınız.

Scripti İndir
Dosya Şifresi;scriptuzmani.blogspot.com


12 yorum :

  1. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam logo ıcın ftp ye attıgınız dosyada Images yazan dosya ismini images diye kucuk i ye cevirirseniz logo duzelır zaten admın panelınden logo eklenıyor

      Sil
  2. Teşekkürler
    Bir sorum olcak siteyi kurdum fakat logo simgesi ne ekleyebiliyorum ne kaldirabiliyorum bu yüzden biraz biçimsiz duruyor

    YanıtlaSil
  3. hocam dosyaları biraz inceleyin resim klasörüne filan bakın genelde orta olur yada admin panelinde

    YanıtlaSil
  4. Hocam admin paneli girişi yazmıyor.

    YanıtlaSil
  5. usta veri tabanı ayarlarını yaptım ama açmıyor sitede

    YanıtlaSil
  6. sitede veritabanı ayarlarını yaptım ama veritabanına bağlanamadı hatası alıyorum.

    YanıtlaSil
  7. merhaba mobil de sistem otomatik küçülmüyor. bilginize

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.
    verıtabanınabağlanılamadı dıuor ?

    YanıtlaSil
  9. sayın admin indirme linki reklamdan sonra gelmiyor düzeltebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  10. link reklamdan sonra açılmıyor. reklamda kalıyor. düzeltebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  11. arkadalar dosya indirilmiyor boşuna tıklayıp reklamlarla boğuşmayın

    YanıtlaSil

Konu Hakkındaki Düşüncelerinizi Yorum Atabilirsiniz..

Hakkımda

2013 Yılında Script Paylasım Blogu Amaçlı Kurulan Blog'umuz Çeşitli Sorunlar Nedeni İle Kapatılmış 2014 yılının Başlarında Tekrar Açılmıştır. Ülkemizin Degerli Yazılımcılarının Yapmış Oldugu Tasarımları Size Sunmaktayız. Paylasımlarda Telif Hakkı Beyan Edenler Bize Mail ve Facebook Üzerinden Ulaşması Rica Olunur. Yazılım Kişiye , Firmaya Ait İse Yayından Kaldırılacaktır. Kesinlikle Bilinçli Warez Paylaşımı Yapılmamaktadır ! ------------------------------------------------
Google

kayrak taşı

İletişim

İstek , Öneri , Reklam , Telif Hakkı Gibi Konularda Bize Bu Baglantılardan Ulaşabilirsiniz.

facebook.com/cengizhan.defacer

scriptuzmani.blog@hotmail.com

scriptuzmani@outlook.com.tr

cengizhan.sec@gmail.com

Hizmetlerimiz

Script Kurulumları , Script Hatalarını Düzeltme , Siteye Entegre Etme , Yeni Bir Web Sitesi Açma Konularında Sizlere Yardımcı Olabiliriz.

Kurumsal Siteler

Kişisel Siteler

E-ticaret Siteleri Gibi Bir Çok Alanda Web Site İhtiyacınızı Giderebiliriz. Dilerseniz Çok Uygun Fiyatlara LiteSpeed Tabanda Hosting İmkanı Saglanmaktadır. [yer saglayacı faaliyet belgemiz mevcuttur.] 50 TL'den başlayan fiyatlarla web sitesi sahibi olabilirsiniz !

Wordpress Temaları ve Php Script İndir me Blog'unuz !