16 Aralık 2014 Salı

Php blog scripti full responsive

php script indir

php script indir

php script indir

Bu scripti php video derslerini izleyerek yaptım bana yetecek kadar html css bilgim vardı bununla beraber php derslerine merak sardım videoları izlerken ortaya güzel bir blog scripti çıktı.
Tasarım ve admin paneli bana ait değil ben sadece php ile dinamikleştirdim.
Admin paneli ve site teması responsiv bunun yanında cms sistemi gibi tema destekli fakat şuan bir adet tema var ilerleyen zamanlarda yeni temalar ekleyerek sizlere güncel versiyonlarını sunacağım.

Tema özelliklerine gelecek olursak,

  1. Responsive site teması
  2. Şifreli konu özelliği
  3. Kategoriye özel sayfa düzeni
  4. Pöpüler yazılar
  5. Son yorumlar
  6. Kayıt ve Giriş ayrıca kullanıcı profili ve kullanıcı konuları listeleme
  7. Panelden yönetilebilir sayfa ekleme
  8. Panelden yönetilebilir kategori ekleme

Admin panel özellikleri,

  1. Responsive admin panel
  2. Tam kontrol admin paneli
  3. Kategori ekleme, düzenleme, silme
  4. Sayfa ekleme, düzenleme, silme
  5. Konu ekleme, düzenleme, silme
  6. Kullanıcı ekleme, düzenleme, silme
  7. İlave alan ekleme, düzenleme, silme
  8. Dosya yükleme ve silme
  9. Reklam alanı kontrolü
  10. Site Genel Ayarları
  11. Kurulum için mysql veritabanında bir datebase oluşturun ve blog.sql dosyasını aktarın sonra phpmyadmin’den ayarlar tablosunda ki site url kısmına site adresinizi girin daha sonra sistem klasöründe ki ayar.php dosyasını açın içerisindeki host, user, pass ve db alanlarını doldurun kurulum işlemi tamamdır arkadaşlar.
  12. Dosya ana dizininde ki sistem.js javascript dosyasını notepad++ yada not defteri ile açın satır 5′deki url kısmına  siteadresiniz.com/sistem/ajax.php  ve satır 27′de ki url kısmına da aynı urlnizi giriniz.
    Admin Bilgileri,
    Kullanıcı Adı : admin
    Şifre : 123456 (Şifrenizi siteadresi.com/profil-duzenle yada admin panelinden değiştiriniz)
    Boş vaktimde kurulum dosyası oluştururum sizlere, daha kolay kurmanız için lazım :)
    Kurulumda zorlanan arkadaşlar yorum olarak bildirirlerse hemen yardımcı olurum.
    Tema ile ilgili sorunları iletişim bölümünden veya konu altında yorum olarak bildirirseniz en kısa sürede mutlaka yardımcı olmaya çalışırım.

Dosya Şifresi Yoktur.


50 yorum :

  1. localhosttan giriş yapıyorum fakat index.php sayfasında görsellik gelmiyor sadece linkler geliyo

    YanıtlaSil
  2. Hocam index php dosyasında kodlara bakın kodlarda bir problem yoksa hostinge kurmanız gerekecektir.
    hostinger.web.tr'den ücretsiz hosting alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inceledim zaten kardeşim fakat hiç tasarım yok sıfırdan saralanacak durumda gözüküyo güncelleme imkanınız varmı dosyaları ?

      Sil
  3. Çok Güzel Yakın Zamanda kendi yaptığımız html temayı nasıl giydirebileceğimizi anlatırmısınız kodlama bilgim za da :D

    YanıtlaSil
  4. file:///C:/Users/PRO2000/Desktop/Ads%C4%B1z.jpg ÇOK MANYAK Bİ SCRİPT AMA BU HATADAN KURTULAMIYORUM YARDIM EDERMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  5. HOCAM ŞU HATANIN ÇÖZÜMÜNÜ BULSAN ON NUMARA OLCAK BE file:///C:/Users/PRO2000/Desktop/Ads%C4%B1z.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatayı tam olarak açıklayabilir misiniz?

      Sil
  6. Temada oynama yapabilir miyiz acaba? Kodlarda?

    YanıtlaSil
  7. Selamu Aleykum Kardeş . Ben Tasarımı Kurdum yukarıda böyle bir hata weriyor . Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/u368726311/public_html/sistem/ayar.php on line 4 nasıl düzeltirim . iletişim : facebook : /tureirfan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam hosting paketinizi sıkıştırma desteklemiyor. Bunun için ayar.php dosyasının 4.satırındaki kodu silin sonra kaydedin sorun hallolur.

      Sil
    2. BEN SİLDİM FAKAT BU SEFERDE ADMİN PANELİ NE GİRİŞ YAPTIGIMDA BOS Bİ SAYFA ÇIKIYOR YARDIM EDERMİSİNİZZ

      Sil
  8. devamını oku diyince okuyamıyorum ?

    YanıtlaSil
  9. Admin facebook ile girişi nasıl yaptıracaz rica etsem anlatır mısın?

    YanıtlaSil
  10. Anonim Kullanıcı16 Ağustos 2015 13:45

    cache klasörü içerisinden çıkıyor ama cache özelliği yok sanırım yanılmıyorsam bbsy script kodlamasıyla yapılmış ama orada üyeler arası mesajlaşma var burada yok birde temada resim boyutlarını orantısız boyutlandırıyor aşağı doğru bir dikdörtgen oluyor resmen bence bu sorunlar çözüle bilir ve eklemeler yapılırsa süper olur umarın ilgilenen çıkar

    YanıtlaSil
  11. Anonim Kullanıcı16 Ağustos 2015 13:47

    cache klasörü içerisinden çıkıyor ama cache özelliği yok sanırım yanılmıyorsam bbsy script kodlamasıyla yapılmış ama orada üyeler arası mesajlaşma var burada yok birde temada resim boyutlarını orantısız boyutlandırıyor aşağı doğru bir dikdörtgen oluyor resmen konuyu ekleyen kullanıcı belirtilmeli en çok okunan yazılar bölümüde çalışmıyor bence bu sorunlar çözüle bilir ve eklemeler yapılırsa süper olur umarın ilgilenen çıkar bunlar dışında bir sıkıntısına rastlamadım

    YanıtlaSil
  12. Anonim Kullanıcı16 Ağustos 2015 14:10

    Sıkıntıları

    cache klasörü içerisinden çıkıyor ama cache özelliği yok sanırım yanılmıyorsam bbsy script kodlamasıyla yapılmış ama orada üyeler arası mesajlaşma var burada yok birde temada resim boyutlarını orantısız boyutlandırıyor aşağı doğru bir dikdörtgen oluyor resmen konuyu ekleyen kullanıcı belirtilmeli en çok okunan yazılar bölümüde büyük resim eklenmeyen konularda çalışmıyor yorum yapan üyelerin isimlerine tıklanıp profillerine gidilemiyor üye banlama yok bence bu sorunlar çözüle bilir ve eklemeler yapılırsa süper olur umarın ilgilenen çıkar bunlar dışında bir sıkıntısına rastlamadım bunlar yapılırsa süper kullanılacak bir sistem olur

    bu sistemi yapan kişiylede birkaç şey konuşmak isterim eposta adresi varsa

    YanıtlaSil
  13. Beyler ben temayı kurdum süper ziyaret etmek istiyen olursa http://www.blogemir.tk bakabilir

    YanıtlaSil
  14. Sitenizi .com .net tarzında açmanızı tavsiye ederim the hobbit tr tutulacagından eminim :) isterseniz hosting konusundada size yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosting konusunda bir bilgilendirme yaparsanız cok sevinirim

      Sil
    2. admin ben yapıyorum şöyle çıkıyor
      http://i.hizliresim.com/QWZA9j.jpg

      Sil
  15. dosya.habermmo.com kurdum hiç bir sıkıntı yok teşekkürler :)

    yapamayanlar için yardım edebilirim e-postam : dogukan@habermmo.com ulaşsanız yeter.

    YanıtlaSil
  16. hayırlı olsun hocam yapamayan arkadaslara yardımda bulundugunuz içinde tesekkrler

    YanıtlaSil
  17. tek sorunum yazı paylasıyorum devamını oku ya tıkla dedigimde sayfa bombos nedeni ve çözümü nedir ? site : www.agustosgrafik.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kurdum yardımcı olabilirim sitem: http://www.blogemir.tk

      Sil
  18. tek sorunum yazıyı paylasıyorum ama devamını oku dedigimde sayfa bombos oluyor çözümü nedir ? www.agustosgrafik.com

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar..
    Siteyi kurdum hatasız bır sekılde fakat ''ayar.php'' 4 satırda hata yazısı vardı sıtenın en ust kısmında bende ayar.php dosyasında 4. satrıdaki '' ob_start("ob_gzhandler"); '' kodu sildim.. ve sitede herhangi bir hata yok şimdilik bütün herşeyi tıkır tıkır çalışıyor.. o kodu silmemde sakınca varmıdır acaba bunu soracaktım kolay gelsin iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  20. Yapamayanlar bu yorumun altına yorum atsın yardımcı olayım
    inanmayanlar siteme baksinlar: http://www.blogemir.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kardeşim yardımcı olurmusun

      Sil
    2. merhaba emir senin site gibi olmadı ya yardımcı olabilirmisin skype kadirhames sitemde kitapevi.org

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Emir kardeş bu devamını oku tıklayınca beyaz sayfada kalıyor nedendir acaba. mail : seckinduz@hotmail.com.tr

      Sil
    2. kardeş ben devamını oku diyince boş sayfa geliyor yardım edin bi

      Sil
  22. Devamını oku butonu çalışmıyor. Açmış olduğum içerik sayfası beyaz olarak görünüyor. Yardımcı olurmusunuz. Skype : info@seckinshell.com

    YanıtlaSil
  23. sitemin yorum fonksiyonu çalışmıyor nasıl düzeltebilirim ? yorum ekle diyince hiçbir tepki vermiyor

    YanıtlaSil
  24. Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/u130872079/public_html/sistem/ayar.php on line 4
    Access denied for user 'u130872079_admin '@'10.2.1.12' (using password: YES)


    YARDIM EDERMİSİNİZZ

    YanıtlaSil
  25. konu açıyorum ama konuyu oku diyince boş sayfa gliyor

    YanıtlaSil

  26. Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/u500060785/public_html/script/phpblog/sistem/ayar.php on line 4
    Access denied for user 'u500060785_sun'@'10.2.1.27' to database ' u500060785_sdb'

    Hatası Acil Yardım

    YanıtlaSil
  27. Hocam tema eklentisi olmayacak mı ? Şöyle güzel bir tema gelse süper Olur :) Bu arada siteme kurdum biraz editledim http://blogmanya.xyz

    YanıtlaSil
  28. http://blogturkiye.tk Ben siteye yeni tema yaptım nasıl olmuş :) ? bu da başka bir tema http://blogmanya.xyz

    YanıtlaSil
  29. Abi Bence Herşey Tamam Sadece Konu Açılınca Konu Gözükmüyor
    Site : http://impossiblecraft.com/

    YanıtlaSil
  30. Merhaba linkleri yenilermisin

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar link kırılmıs elinde olan varsa atsa?

    YanıtlaSil
  32. Link kırılmış elinde olan var gönderebilir mi ?

    YanıtlaSil
  33. merhabalar bu scripteki slider kısmını nasıl yapabiliriz
    tema içerisindeki index .php içerisinde bir ibare var fakat nasıl ekleyeceğiz

    YanıtlaSil

Konu Hakkındaki Düşüncelerinizi Yorum Atabilirsiniz..

Hakkımda

2013 Yılında Script Paylasım Blogu Amaçlı Kurulan Blog'umuz Çeşitli Sorunlar Nedeni İle Kapatılmış 2014 yılının Başlarında Tekrar Açılmıştır. Ülkemizin Degerli Yazılımcılarının Yapmış Oldugu Tasarımları Size Sunmaktayız. Paylasımlarda Telif Hakkı Beyan Edenler Bize Mail ve Facebook Üzerinden Ulaşması Rica Olunur. Yazılım Kişiye , Firmaya Ait İse Yayından Kaldırılacaktır. Kesinlikle Bilinçli Warez Paylaşımı Yapılmamaktadır ! ------------------------------------------------
Google

kayrak taşı

İletişim

İstek , Öneri , Reklam , Telif Hakkı Gibi Konularda Bize Bu Baglantılardan Ulaşabilirsiniz.

facebook.com/cengizhan.defacer

scriptuzmani.blog@hotmail.com

scriptuzmani@outlook.com.tr

cengizhan.sec@gmail.com

Hizmetlerimiz

Script Kurulumları , Script Hatalarını Düzeltme , Siteye Entegre Etme , Yeni Bir Web Sitesi Açma Konularında Sizlere Yardımcı Olabiliriz.

Kurumsal Siteler

Kişisel Siteler

E-ticaret Siteleri Gibi Bir Çok Alanda Web Site İhtiyacınızı Giderebiliriz. Dilerseniz Çok Uygun Fiyatlara LiteSpeed Tabanda Hosting İmkanı Saglanmaktadır. [yer saglayacı faaliyet belgemiz mevcuttur.] 50 TL'den başlayan fiyatlarla web sitesi sahibi olabilirsiniz !

Wordpress Temaları ve Php Script İndir me Blog'unuz !